• 13.04.20, 12:03

Grant Thornton Balticu personalijuht: kriisi ajal jaga infot pigem rohkem kui vähem

Grant Thornton Balticu personalijuht Marge Litvinova ütleb, et kuna viirus on toonud kaasa majanduskriisi, siis on see nende töötajate seas palju ebakindlust tekitanud – milline saab olema nende tulevik, kas töökoht on olemas ka mõne kuu pärast jne. „Meie pole veel pidanud erinevaid meetmeid kasutusele võtma, kuid seda on pidanud tegema mitmed meie kliendid ja näeme seda valu kõrvalt,ˮ kommenteerib Litvinova.
Tühjus valdab kogu Grant Thornton Balticu kontorit, nii töökohtadel, koosolekuruumides kui ka puhkealadel. Töö tegemine on kolinud kodukontoritesse ja koosolekud veebikeskkondadesse.
  • Tühjus valdab kogu Grant Thornton Balticu kontorit, nii töökohtadel, koosolekuruumides kui ka puhkealadel. Töö tegemine on kolinud kodukontoritesse ja koosolekud veebikeskkondadesse. Foto: Märt Lillesiim

Töö läheb edasi täistuuridel

Seotud lood

Uudised
  • 09.04.20, 13:17
Evely Gorobinski: 10 soovitust juhtidelt
Kinnisvarahooldust pakkuv SOL Baltics on praegu olukorras, kus riigi abipaketid ei aita, mistõttu tuleb kriisiga toimetulekuks oma töötajate tööd ümber korraldada, töötasusid vähendada ja koondada. Töö tähendus on aga sootuks muutunud, ütleb ettevõtte personali- ja kvaliteedijuht Evely Gorobinski.
Uudised
  • 08.04.20, 10:54
Scania personalijuht: tegutse enne, kui riik korralduse annab
„Oleme väga haavatavad, sest sõltume sellest, kuidas läheb meie klientidel. Kui kliendil ei lähe hästi ja tema äri on saanud kannatada, kandub see edasi meie tegevusele. Suured ostuotsused lükatakse edasi või tühistatakse. See on doominoefekt, mis puudutab kõiki.ˮ ütleb Scania Baltikumi personalijuht Inga Keres.
Uudised
  • 07.04.20, 08:54
Helo Tamme Uus-Meremaa (töö)elust ja töökorraldusest eriolukorras
ISS Uus-Meremaa personalijuht Helo Tamme jagas Personaliuudistega, milline olukord riigis ja nende ettevõttes praegu valitseb. Alates 24. märtsist on Uus-Meremaa ohutase viidud 3. tasemele ja alates 26. märtsist juba 4. tasemele.
Uudised
  • 06.04.20, 10:32
HKScani personalidirektor: meie väljakutse on positiivne, sest tööd on palju
Relika Rohtoja ütleb, et kõige suurem prioriteet on praegusel ajal töötajate tervise ja heaolu tagamine. „Toiduainetööstusena peame hea seisma, et klientide tellitud tooted jõuaksid õigeks ajaks kauplustesse. Tänu hüppeliselt kasvanud tellimustele, oleme pingutamas, et jõuksime suurenenud mahud ära toota.ˮ
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 17:43
5 soovitust, millega arvestada äripindadele koristuse ja hoolduse tellimisel
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele