Kinnisvarahooldust pakkuv SOL Baltics on praegu olukorras, kus riigi abipaketid ei aita, mistõttu tuleb kriisiga toimetulekuks oma töötajate tööd ümber korraldada, töötasusid vähendada ja koondada. Töö tähendus on aga sootuks muutunud, ütleb ettevõtte personali- ja kvaliteedijuht Evely Gorobinski.
- SOL Balticsi personali- ja kvaliteedijuht Evely Gorobinski
Evely Gorobinski ütleb, et kaugtöö oli SOL-is igapäevane ka enne kriisi. „Siiski tõdesime, et kuigi olime sellega harjunud, siis mitte sellises mastaabis, nagu me hetkel oleme sunnitud seda meie kontoritöötajatega tegema. Otsustasime oma kontorid sulgeda ja kogu töö paari päevaga ümber korraldada nii, et keegi ei peaks kontorisse tulema. See tähendas ka paberivaba töökorralduse loomist, mis oli alguses vast kõige keerulisem. Harjumatu oli ka see, et kui enne tegime kodukontori päevi, siis nüüd räägivad kontoritöötajad, et igatsetakse kontoripäevi. Meie kontorites on alati valitsenud kodune ja soe õhkkond, ma usun, et just sellest tunnevad meie töötajad praegu puudust.ˮ
Seotud lood
„Oleme väga haavatavad, sest sõltume sellest, kuidas läheb meie klientidel. Kui kliendil ei lähe hästi ja tema äri on saanud kannatada, kandub see edasi meie tegevusele. Suured ostuotsused lükatakse edasi või tühistatakse. See on doominoefekt, mis puudutab kõiki.ˮ ütleb Scania Baltikumi personalijuht Inga Keres.
ISS Uus-Meremaa personalijuht Helo Tamme jagas Personaliuudistega, milline olukord riigis ja nende ettevõttes praegu valitseb. Alates 24. märtsist on Uus-Meremaa ohutase viidud 3. tasemele ja alates 26. märtsist juba 4. tasemele.
Relika Rohtoja ütleb, et kõige suurem prioriteet on praegusel ajal töötajate tervise ja heaolu tagamine. „Toiduainetööstusena peame hea seisma, et klientide tellitud tooted jõuaksid õigeks ajaks kauplustesse. Tänu hüppeliselt kasvanud tellimustele, oleme pingutamas, et jõuksime suurenenud mahud ära toota.ˮ
Pipedrive’i personalijuht Leelia Rohumaa jagab seekordses loos oma ettevõtte kogemust sellest, kuidas eriolukorras tegutsetud on. Küll virtuaalselt, aga töötajate omavaheline suhtlus ja info vahetamine tundub olevat parem kui eales varem.
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.