Kinnisvarahooldust pakkuv SOL Baltics on praegu olukorras, kus riigi abipaketid ei aita, mistõttu tuleb kriisiga toimetulekuks oma töötajate tööd ümber korraldada, töötasusid vähendada ja koondada. Töö tähendus on aga sootuks muutunud, ütleb ettevõtte personali- ja kvaliteedijuht Evely Gorobinski.
SOL Balticsi personali- ja kvaliteedijuht Evely Gorobinski
Evely Gorobinski ütleb, et kaugtöö oli SOL-is igapäevane ka enne kriisi. „Siiski tõdesime, et kuigi olime sellega harjunud, siis mitte sellises mastaabis, nagu me hetkel oleme sunnitud seda meie kontoritöötajatega tegema. Otsustasime oma kontorid sulgeda ja kogu töö paari päevaga ümber korraldada nii, et keegi ei peaks kontorisse tulema. See tähendas ka paberivaba töökorralduse loomist, mis oli alguses vast kõige keerulisem. Harjumatu oli ka see, et kui enne tegime kodukontori päevi, siis nüüd räägivad kontoritöötajad, et igatsetakse kontoripäevi. Meie kontorites on alati valitsenud kodune ja soe õhkkond, ma usun, et just sellest tunnevad meie töötajad praegu puudust.ˮ