• 08.04.20, 10:54

Scania personalijuht: tegutse enne, kui riik korralduse annab

„Oleme väga haavatavad, sest sõltume sellest, kuidas läheb meie klientidel. Kui kliendil ei lähe hästi ja tema äri on saanud kannatada, kandub see edasi meie tegevusele. Suured ostuotsused lükatakse edasi või tühistatakse. See on doominoefekt, mis puudutab kõiki.ˮ ütleb Scania Baltikumi personalijuht Inga Keres.
Scania Baltikumi personalijuht Inga Keres
  • Scania Baltikumi personalijuht Inga Keres Foto: erakogu

Kodus töötamist pole sellises mahus enne olnud

Seotud lood

Uudised
  • 06.04.20, 10:32
HKScani personalidirektor: meie väljakutse on positiivne, sest tööd on palju
Relika Rohtoja ütleb, et kõige suurem prioriteet on praegusel ajal töötajate tervise ja heaolu tagamine. „Toiduainetööstusena peame hea seisma, et klientide tellitud tooted jõuaksid õigeks ajaks kauplustesse. Tänu hüppeliselt kasvanud tellimustele, oleme pingutamas, et jõuksime suurenenud mahud ära toota.ˮ
Uudised
  • 07.04.20, 08:54
Helo Tamme Uus-Meremaa (töö)elust ja töökorraldusest eriolukorras
ISS Uus-Meremaa personalijuht Helo Tamme jagas Personaliuudistega, milline olukord riigis ja nende ettevõttes praegu valitseb. Alates 24. märtsist on Uus-Meremaa ohutase viidud 3. tasemele ja alates 26. märtsist juba 4. tasemele.
Uudised
  • 31.03.20, 12:57
Pipedrive’i personalijuht: muudatuste juhtimise koolitused tulevad nüüd kasuks
Pipedrive’i personalijuht Leelia Rohumaa jagab seekordses loos oma ettevõtte kogemust sellest, kuidas eriolukorras tegutsetud on. Küll virtuaalselt, aga töötajate omavaheline suhtlus ja info vahetamine tundub olevat parem kui eales varem.
Uudised
  • 26.03.20, 14:04
Kaija Teemägi: meie siht on olla töötajatele võimalikult palju toeks
Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi jagab oma ettevõtte kogemust kriisiga hakkamasaamises. Ta ütleb, et muu hulgas toetatakse töötajaid sellega, et koju lubatakse võtta kõiksugu töövahendeid, ka laudu ja toole.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 17:43
5 soovitust, millega arvestada äripindadele koristuse ja hoolduse tellimisel
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele