Eesti tudengite hinnangutel põhinevas Eesti ettevõtete ja organisatsioonide atraktiivsuse edetabelis on ligi 300 nime. Nimekirjas pole nimetatud viie kõige vähem atraktiivsemaks hinnatud tööandja nime.

- Fotomeenutus atraktiivsete tööandjate päevalt: kõigi kategooriate esikolmikud. Foto: Andrei Ozdoba
Selleks, et olla tööandja brändingus ja töötajate leidmises edukas, peab tegevusi planeerima ja tulemusi mõõtma. Tulemused TOP 300 hulgas annavad ettevõttele sisendi, mille alusel kaardistada nii hetkeolukord, hinnata juba tehtud tegevuste tulemuslikkust kui ka planeerida tulevikku.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kui vaatame Eesti elanikkonda demograafilises võtmes, näeme, et tuleviku töötajate leidmiseks tuleb tegutseda juba praegu. Vaata üle, missugused on tänaste noorte ootused tööle asumisel, olgu teemaks siis töötasu, karjääriootused või töökoha valiku kriteeriumid.
NB! Lisatud fotogalerii autasustamiselt!
Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Instari korraldatud atraktiivsete tööandjate päeval tutvustati Eesti inimeste tööootuste ja tööandja maine uuringu tulemusi ning tunnustati organisatsioone, kes on tuntud ja hinnatud tööandjad. Uuringus osales ligi 6000 tudengit ja kutsekooliõpilast erinevatelt erialadelt.
„Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt haiguste raviks tehtav kulutus, vaid nutikas investeering töötajate heaolusse ja ettevõtte tootlikkusse. Üha enam tööandjaid mõistab, et tervise edendamine algab ennetusest, mitte siis, kui probleemid juba ilmnevad,“ ütleb Confido Terviselahenduse tootejuht Liis Ader.