• 30.01.23, 13:26

Tänavune aastakonverents võtab vaatluse alla töötaja elukaare ettevõttes

Juba 9. veebruaril saame taas kokku, et vaadata üle, mida on personalitöö valdkonnas uut. Aastakonverents vaatab üle kogu elukaare – värbamisest offboardinguni!
R-Kioski personalijuht Piret Aess 2022. aasta Personalitöö aastakonverentsi vestlusringis.
  • R-Kioski personalijuht Piret Aess 2022. aasta Personalitöö aastakonverentsi vestlusringis. Foto: Raul Mee
Konverentsipäev on mugavamaks jälgimiseks jagatud kolmeks suuremaks teemaplokiks – värbamine, tööelu ja offboarding ning vastuse leiavad küsimused, kuidas leida endale õiged töötajad ja kuidas tagada edukas töösuhe algusest lõpuni. Uurime, kuidas hoida parimat töökeskkonda, saavutada tulemusi ja minna sõbralikult lahku. Nendele küsimustele vastavad oma ala spetsialistid, kes aitavad kogu teekonda edukalt läbida.
Personalijuhtide põletavaim küsimus on, kust leida sobivat tööjõudu. Tegelikult küll, kust leida ÜLDSE tööjõudu. Kuidas tuua tööturule inimesed, kes on mingil põhjusel eemale jäänud? Kuidas panna nad end väärtuslikena tundma ka siis, kui kaalukauss pole nende kasuks langenud?
Avaettekandes jagab viit suurepärast ideed parima kandidaadikogemuse pakkumiseks RecruitLabi community manager Marie Evart ning kohe pärast seda kirjeldab Piret Luts Nortalist, kuidas andmeanalüütika abil edukalt värvata. Work in Estonia juht Anneli Aab selgitab, kuidas toimida, kui kohalikult tööturul sinu talenti ei ole ja ta on vaja välismaalt sisse tuua. Lennundusettevõtte Magnetic MRO tegevjuht Risto Mäeots astub aga lavale korraga kahtedes kingades - tema ettekandes saavad tähelepanu vanad ja noored ning kogemusloost selgub, kuidas on Magneticus toime tuldud eri põlvkondadest inimeste värbamisega. Risto jagab nõuandeid, kuidas juhina eri põlvkondadega suhelda, et luua generatsioonide vahel positiivne sünergia ning tõhus koostöö ja üksteisemõistmine.
Töötaja ettevõttes oldud aja jooksul võib toimuda nii mõndagi, nii töötaja kui ettevõtte endaga. Kõigist võimalustest keskendume tänavu töötaja tervisele – nii vaimsele kui füüsilisele –, räägime tulemustest ja optimeerimisest.
Confido terviseteenuste spetsialist Taavo Velt pöörab tööandja tähelepanu töötaja tervisesse panustamisele, vastukaaluks õpetab psühholoog Andero Teras töökeskkonnas vaimset heaolu looma. Estanci Personalijuht Lilian Kuuslap jagab kogemust, kuidas väga töötajakeskses ettevõttes ka tulemustega joonele saada, ning Haldi Küla Scorost õpetab tööaega oskuslikult viielt päevalt neljale optimeerima.
Konverentsipäeva kolmas plokk keskendub töötaja ettevõttest lahkusmisele. Kuidas luua ettevõttes niisugust töökultuuri ja -keskkonda, et töötajad ei tahagi ära minna, ja kui lahkuvad, siis rõõmsana? Mismoodi näeb välja edukas offboarding ning millal ja millega see algab, kirjeldab enter-trainer Tiina-Katrina Kaber. Brett Lemsalu tutvustab Wise'i alumni-kogukonna tegemisi ja räägib, miks tasub panustada ka ettevõttest lahkunud töötajatele.
Loe lisaks
Elle Muuga ja Tiina-Katrina Kaber (paremal).
  • 24.01.23, 14:47
Millega algab ja lõpeb offboarding?
Vastukaaluks tööjõupuuduse probleemile oleme majanduslikult kahjuks olukorras, kus paljud ettevõtted on sunnitud vähemate ressurssidega toime tulema ja ühe meetmena selleks ka töötajaid koondama. Eversheds Sutherlandi advokaat Marja Stina Saaliste kirjeldab töölepingu lõpetamisega seonduvaid riske ja tuletab muu hulgas meelde ka koondamistega seonduva - kõik ikka selleks, et valus ja ebamugav sündmus vähemalt juriidilisest küljest korrektseks muuta.
Konverentsipäeva jutujuht on sel korral Personaliuudiste endine juht, tänane PARE tegevjuht Kai Saard.
Personalitöö aastakonverents läheneb tasapisi esimesele tähtsamale verstapostile ja toimub tänavu 9. veebruaril juba 9. korda. Konverents toob kokku valdkonnas tegutsejad, et teha kokkuvõtteid, jagada kogemusi, tutvuda uute suundadega, leida lahendusi põletavatele probleemidele ning üksteist vastastikku innustada ja toetada.
Personalitöö valdkonna edendaja tiitli nominendid aastal 2022.
  • Personalitöö valdkonna edendaja tiitli nominendid aastal 2022. Foto: Raul Mee
Juba viiendat korda tunnustatakse konverentsi raames ka valdkonna ettevõtlikke inimesi ning antakse pidulikult üle personalitöö edendaja tiitel. 2019. aastal valis žürii võitjaks Nortali personalijuhi Merje Kärneri, 2020. aastal osutus võitjaks toonane PARE tegevjuht Kärt Kinnas, 2021. aastal toona Fiizy personalijuhina töötanud Estel Pukk ja 2022. aastal tunnustati taas Nortali personalijuhti, kelleks seekord oli Kadi Tamkõrv. Tänavu on kõik neli varasemat võitjat ka konkursi žüriis.
Veel kuni 3. veebruarini saad soetada endale konverentsipääsme soodushinnaga.

Seotud lood

Uudised
  • 26.01.23, 09:00
Tööle kandideerimise kogemus on kompott töökuulutusest ja sellele järgnevast suhtlusest
Kui paljud organisatsioonid panevad selle oma brändi kasuks tööle, siis teised ei adu isegi kandideerimise protsessi ja kandidaadikogemuse loomise olulisust.
Uudised
  • 24.01.23, 09:30
Kolm värsket seadusemuudatust: spetsialisti selgitused, mida tasub teada
Täpselt kuu aega tagasi, 24. detsembril jõustusid kolm töölepingu seaduse muudatust: ümber vaadati tähtajaliste töölepingute järjestikune sõlmimine ja pikendamine töötuna arveloleku ajal, TLS-sse lisandus mõiste "iseseisva otsustuspädevusega töötaja" ning IT-sektoris muutus paindlikumaks valveaja kasutamine.
Uudised
  • 26.01.23, 14:32
Seitse soovitust edukaks koondamiseks
Töömaastikku räsivad esimesed suuremad koondamislained ja paljud ettevõtted on tööinspektsioonile juba märku andnud järgmistest koondamisplaanidest. Loodetavasti ei puuduta see teie ettevõtet, aga kui selline samm tuleb ette võtta, siis on hea muuta protsess võimalikult valutuks.
Uudised
  • 24.01.23, 09:00
Kui ees seisab koondamine: meelespea, mis töösuhet lõpetades tavaliselt unustatakse
Möödunud aasta lõpp on toonud ridamisi koondamisuudiseid ja paljud ettevõtted on alanud aastal vastavat otsust alles langetamas. Koondamiste laineharjal on töölepingute korrektne ülesütlemine tööandjate seisukohast väga oluline, et säästa ettevõtet võimalikest sellega kaasnevatest nõuetest.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 17:43
5 soovitust, millega arvestada äripindadele koristuse ja hoolduse tellimisel
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele