Nüüd on selge, et esimese eriolukorra tähtajaga Eesti kriisi ei seljatanud. Nagu kõik teised ettevõtted, tegime ka meie karme otsuseid ellujäämise nimel.
- Märgista kõige sagedamini puudutatavad pinnad punaste kleepsudega Foto: SOL Baltics
Korraldasime ümber kõigi 2300 töötaja töö, 500 inimesele pidime leidma teise töö või saatma nad puhkusele, sadakond kolleegi tuli kahjuks koondada. Riigitoetusele me ei lootnud, nii et organisatsiooni toimetuleku nimel vähendasime palkasid kõikidel ettevõtte töötajatel. Kõige rohkem juhtkonnal, kõige vähem eesliini töötajatel. Kriisiplaanid on hakanud asenduma kriisist väljumise plaanidega. Kui me aprilli alguses arutasime ekraanide vahendusel, kas on ehk vara rääkida kriisist väljumise plaanidest, siis kaks nädalat hiljem käis töö nende kallal juba täistuuridel.
Seotud lood
Kinnisvarahooldust pakkuv SOL Baltics on praegu olukorras, kus riigi abipaketid ei aita, mistõttu tuleb kriisiga toimetulekuks oma töötajate tööd ümber korraldada, töötasusid vähendada ja koondada. Töö tähendus on aga sootuks muutunud, ütleb ettevõtte personali- ja kvaliteedijuht Evely Gorobinski.
PARE liikmete virtuaalsel kohvihommikul jagas PARE juhatuse esimees ja SOL Balticsi personalijuht Evely Gorobinski oma kogemust ja soovitusi tööruumide ettevalmistamisel töötajate naasmiseks.
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.