Eesti Kaubandus-Tööstuskoja ja Instari korraldatud atraktiivsete tööandjate päeval tutvustati Eesti inimeste tööootuste ja tööandja maine uuringu tulemusi ning tunnustati organisatsioone, kes on tuntud ja hinnatud tööandjad. Uuringus osales ligi 6000 tudengit ja kutsekooliõpilast erinevatelt erialadelt.
- Atraktiivseimaks tunnistatud tööandjate esindajad Tallinna sadama kruiisiterminalis pidulikul autasustamisel. Foto: Andrei Ozdoba
Hinnati ka atraktiivsete tööandjate brändingualast tegevust. “Eduka ettevõtte märk ei ole ainult head majandustulemused, vaid ka see, kui panustatakse keskkonda, kus töötajad tunnevad end väärtustatuna ja motiveerituna, sõnas Eesti Kaubandus-Tööstukoja peadirektor Mait Palts 3. septembril toimunud sündmusel. ”Atraktiivne tööandja bränd algab teadlikust pingutusest millega tagatakse, et iga töötaja tunneb end osana meeskonnast ning soovib ja julgeb oma tööandjat ka teistele soovitada. See aitab kaasa nii organisatsiooni edule kui ka kogu ühiskonna arengule,“ märkis ta.
“Tänavu hindasid tudengid 301 Eesti organisatsiooni atraktiivsust ja sel aastal on kõigi õppurite hulgas, sõltumata nende erialast, kasvanud IT-sektori kõrval taas panganduse ja telekommunikatsiooni valdkonna tööandjate atraktiivsus,“ kommenteeris uuringu tulemusi tööandja brändingu agentuuri Instar tegevjuht Kersti Vannas.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.