• 30.08.24, 10:00

4 soovitust, kuidas B-kategooria eelarvega korraldada A-kategooria üritusi

See on teaduslikult tõestatud, et tiimiüritused mängivad olulist rolli meeskonna ühtsustunde loomisel. Ning mitte küll veel teaduslikult, aga kogemuste põhjal saab öelda, et inimesed ootavad üritustelt järjest enam uudseid ja kastist väljas elamusi - nii toidus, programmis kui ka asukohas.
4 soovitust, kuidas B-kategooria eelarvega korraldada A-kategooria üritusi
  • Foto: KARLI SAUL
See kõik ei pruugi aga kooskõlas olla üritusteks mõeldud eelarvega. Üks võimalus on teha koostööd üritusturunduse agentuuriga, kellel on olemas vajalikud kontaktid ja tutvused väga erinevates hinnaklassides. Teine võimalus on korraldada ise ning selleks puhuks panime sulle kokku 4 soovitust, mis aitavad B kategooria eelarvega korraldada A kategooria üritust.
  1. Planeeri aegsasti. See on teada-tuntud tõde, aga see toimib - alusta varakult. Selliselt on sul rohkem aega, et leida erinevaid variante, neid omavahel võrrelda ning valida sobivaim. Lisaks on sul rohkem vabadust otsuse langetamisel, sest mida varem planeerimist alustad, seda suurema tõenäosusega on soovitu veel saadaval. Hetkene trend näitab, et aastane planeerimise aeg on muutunud üsna tavapäraseks, sest konkureerida tuleb suurte ja uhkete pulmadega, mille korraldusperiood on ligikaudu aasta. Seetõttu tasub tõepoolest kohe pärast suvepäevasid broneerida ka järgmiseks suveks asukoht ning jõulupeo asukoha broneerimisega alustada nt märtsis.
  2. Tutvu asukoha võimalustega. Paljud üritusteks mõeldud paigad pakuvad täislahendust tehnikast dekoratsioonideni. Tasub nende võimalustega tutvuda ja end kurssi viia, sest sageli on need juba rendihinna sisse arvestatud. Kui sul on tarvis nt lisamööblit, siis tasub uurida juba olemasolevatelt teenusepakkujatel, nt ürituse toitlustajalt või kokteilimeistrilt, et kokku hoida uue partneri kaasamisest tuleneva transpordikulude pealt.
  3. Koostöö veel avastamata talentidega. Tegelikult on täitsa selliseid artiste, kes veel nii tuntud ei ole, kuid on siiski andekad tegijad, nad tuleb lihtsalt üles leida. Talendijaht on agentuuris sage nähtus, sest tihti kirjutavad teenusepakkujad ise, kuid ka sinul on võimalus nad üles leida, kirjutades nt koolidesse või huvirühmadesse.
  4. Uuri tiimikaaslaste oskuste kohta. Ehk on su enda meeskonnas mõni avastamata talent või on kellelgi mõni põnev hobi ning ta on valmis seda teistelegi näitama? Siin võib leiduda tõelisi pärle, millest võivad koguni kujuneda õhtu tipphetk. Usu, me oleme näinud!
Soovid kuulda lähemalt? Tule koolitusele “Edukate firmaürituste korraldamine” , kus jagame veel kasulikke soovitusi ja vürtsitame neid näidetega meie enda pikaaegse kogemuse põhjal.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele