LinkedIn ja tööandja brändingu agentuur Instar korraldasid avaliku seminari, kus räägiti värbamise tulevikust LinkedIni abil ja arutleti, mida suudavad korda saata brändisaadikud sotsiaalmeedias.
On märkimisväärne, et osalejad said väärtusliku sissevaate Linus Wellenilt, kes on LinkedIn Baltikumi avaliku sektori eestvedaja ning jagas LinkedIni käekäigu kohta Eestis infot, millele kellelgi teisel ligipääsu ei ole. Näiteks tõi ta välja, et Eestis on umbes 231 000 hea kvaliteediga LinkedIni profiili ja platvormil on 1850 aktiivset tööpakkumist. Uutele pakkumistele on avatud 53 000 Eesti LinkedIni kasutajat.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.