• 30.08.24, 16:05

Kuidas müüa oma HR-algatusi nagu tõeline ekspert?

Kas tunned, et olulised HR-algatused ei saa juhtkonnalt rohelist tuld? Kas su suurepärased ideed koguvad tolmu, selle asemel et mõju avaldada?
Enne kui lähed oma järgmist ideed juhtkonnale presenteerima, võta aega, et mõelda läbi, mida juhtkond otsuse tegemiseks vajab ja mis kujul nad soovivad infot saada.
  • Enne kui lähed oma järgmist ideed juhtkonnale presenteerima, võta aega, et mõelda läbi, mida juhtkond otsuse tegemiseks vajab ja mis kujul nad soovivad infot saada. Foto: Pexels
Aeg on olukorda muuta ja esineda uue ideega nii, et pääsed mõjule esimesest hetkest alates. Kui järgid siin toodud kümmet nõuannet, on pool tööd juba tehtud. Saad ka teada, kuidas kirjutada business case’i nii veenvalt, et see saab juhatuse koosoleku peateemaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele