• 30.08.24, 16:05

Kuidas müüa oma HR-algatusi nagu tõeline ekspert?

Kas tunned, et olulised HR-algatused ei saa juhtkonnalt rohelist tuld? Kas su suurepärased ideed koguvad tolmu, selle asemel et mõju avaldada?
Enne kui lähed oma järgmist ideed juhtkonnale presenteerima, võta aega, et mõelda läbi, mida juhtkond otsuse tegemiseks vajab ja mis kujul nad soovivad infot saada.
  • Enne kui lähed oma järgmist ideed juhtkonnale presenteerima, võta aega, et mõelda läbi, mida juhtkond otsuse tegemiseks vajab ja mis kujul nad soovivad infot saada. Foto: Pexels
Aeg on olukorda muuta ja esineda uue ideega nii, et pääsed mõjule esimesest hetkest alates. Kui järgid siin toodud kümmet nõuannet, on pool tööd juba tehtud. Saad ka teada, kuidas kirjutada business case’i nii veenvalt, et see saab juhatuse koosoleku peateemaks.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele