• 23.08.22, 10:50

Teenindajate värbamiseks tuleb strateegiat muuta

Tööjõu voolavus on kaubanduses ja teeninduses alati suur. Töötajate leidmiseks ja hoidmiseks tuleb otsida üha uusi võimalusi, et inimesed püsiksid ettevõttes kauem kui aasta.
Anzelika Ruubel, OÜ Talendibaas tegevjuht, juhatuse liige.
  • Anzelika Ruubel, OÜ Talendibaas tegevjuht, juhatuse liige.
Kaubanduses käib värbamine enamjaolt üsna tavapäraste ja lihtsate kanalite kaudu nagu tööportaalid ja Facebooki grupid, sest sihtgrupp on just seal. Pärast koroonapandeemia algust on kaubandusse töötajaid leida ikkagi keerulisem kui varem. Seetõttu on hakanud esile kerkima suuremad värbamiskampaaniad nagu teevad Lidl, Mcdonalds, IKEA või Maxima. Meeskonna komplekteerimiseks tuli värbamisstrateegia täiesti ümber teha – kasutada andmebaasiotsingut ja „külmi kõnesid“, mis kaubanduses ei ole tavapärane, ning korraldada karjääripäev.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele