• 30.11.21, 05:04

Ärahellitatud tööandjad peavad kohanema uue reaalsusega

Kas tunnete mõnda tegevjuhti, kes ütleks, et ettevõttel on liiga palju kliente? Nii nagu ettevõtted peavad pingutama klientide leidmiseks, tuleb vaeva näha ka töötajate nimel. Tööandjad on ära hellitatud, oodates, et ainult tööotsijad pingutaksid. Oli aeg, mil saigi öelda töötajale, et kui ei meeldi, mine ära. Siis valitses tööjõuturul tööotsijate üleküllus, kuid nii pole see alati olnud.
Instar EBC tegevjuht Kersti Vannas
  • Instar EBC tegevjuht Kersti Vannas
Tööstusrevolutsioon ja suured beebibuumerite põlvkonnad lasid tööandjatel ülbeks minna ning unustada kogukonnatunde ja hoolimise. Kui vaadata ajas veelgi tagasi, siis agraarühiskondades hoiti kogukondi. Sulane oli küll peremehe käsutuses kohati 24/7, aga kui ta enam tööd teha ei jaksanud, siis tema eest hoolitseti.

Seotud lood

Uudised
  • 18.10.21, 06:30
Tööandja bränding Rimis ja Maximas: värbamisprotsessis on kasutusel kõikvõimalikud kanalid
Rimi Eesti Food AS-i vastutustundliku ettevõtluse juht Katrin Bats ja Maxima turunduse ja avalike suhete osakonna juht Tiia Schapel rääkisid, kuidas nad praegusel ajal, mil tööjõupuudus on suureks probleemiks, oma ettevõttes tööandja brändingut teevad, uusi töötajaid püüavad ja olemasolevaid motiveerivad, kirjutab bestmarketing.ee.
Uudised
  • 07.06.21, 05:36
Värbamisturundus ja tööandja bränding – mida teevad parimad?
Kui tundub, et praegu on keeruline sobivaid inimesi leida, siis oodake veidi – värbamine muutub veelgi pingelisemaks. Seda olulisemaks saab töötajate leidmise ja hoidmise strateegia.
Uudised
  • 24.05.21, 05:21
Breakwater Technology personalijuht: õppisime, kuidas tööandja brändi nullist üles ehitada
Tänavuse värbamisturundusauhindade jagamise üritusel KICKOFF 2021 läks tubli eriauhinnaga koju tarkvaraarendusega tegelev Breakwater Technology. Ettevõtte personalijuht Kristina Sisin rääkis lähemalt, miks on tugeva tööandja brändi loomine nii suurelt ette võetud, milline aja- ja rahakulu protsessi läheb ja kust ägedaid ideid ammutatakse.
Uudised
  • 26.03.21, 06:00
Millised on parimad tööandja brändingu kanalid?
Tööandjatena soovime enda meeskonda inimesi, kes on motiveeritud ja valmis pikaaegseks koostööks. Suurepärastest spetsialistidest on alati puudus, kuid hästi läbi mõeldud ja strateegiliselt ellu viidud tööandja bränding võib aidata tööturul eristuda.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele