Töörõõmu paistab olevat üha vähem. Kui veel 2019. aastal kinnitas peaaegu viiendik Suurbritannia töötajatest, et tunneb end tööl õnneliku ja pühendununa, siis praeguseks on see arv kahanenud 10 protsendini.
Juhtiv tööstressi uurija Cary Cooper toob välja, et kriisiaegset töökorraldust ja -suhteid iseloomustatakse sõnadega „ebakindel, ebaselge, kahtlusi tekitav, ebamäärane”. Mis seda põhjustab? Dr Amina Aitsi-Selmi, psühholoogilise ohutuse uurija ja coach, raamatu „Edu lõks” autor leiab, et juhid ja töötajad räägivad sageli teineteisest mööda ning seavad vastandlikke ja erinevaid sihte: juhid mõtlevad, kuidas nad saaksid töötajad paremini, kiiremini ja rohkem tööle ergutada, kuid töötajad mõtlevad, kuidas oma töökoormust ja tööaega hallata.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja
argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?