• 13.01.21, 06:00

Olulised oskused, mis aitavad koroonakriisis ellu jääda

Selleks, et koroonakriisis edukalt toime tulla, on töötajatel vaja õppida juurde digioskusi, aga ka riskijuhtimise, tootearenduse, turunduse, juhtimis-, kommunikatsiooni- ja koostööoskusi, selgus COVID-19 mõjusid analüüsinud OSKA uuringust.
OSKA peaanalüütik Yngve Rosenblad
  • OSKA peaanalüütik Yngve Rosenblad Foto: Liis Treimann
OSKA peaanalüütiku Yngve Rosenbladi sõnul kasvatas kriis plahvatuslikult vajadust töötajate täiendusõppe järele. „Koroonakriis annab tõuke töö automatiseerimiseks ja digitaliseerimiseks. Kaugtöö ja e-kaubandus nõuavad aina paremaid digioskusi, samuti kolib turundus e-kanalitesse“, ütles Rosenblad. „Juhtidele on uueks proovikiviks kodukontoris või lausa sadu kilomeetreid eemal asuva meeskonna juhtimine ja kriisikommunikatsioon. Koostöödki tuleb paljudel õppida tegema ekraani vahendusel,“ vahendas Rosenblad uuringu tulemusi.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 08:00
Kuidas võrdsus ja mitmekesisus organisatsiooni ja selle töötajaid aitavad?
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele