Kõik soovituskirjad väidavad, et töösoovija on imeline ja fantastiline. Kuidas aru saada, mis vastab ülistavas soovituskirjas tõele?
Viimastel aastakümnetel on soovituskirjad nii akadeemilises kui ka ärimaailmas muutunud järjest ülespuhutumaks. Paljud tööandjad on täheldanud, et soovitajad kiidavad sageli üles positiivsed omadused ega avalda negatiivseid. Siirus on asendunud läikimalöömisega ja kvalitatiivsed nüansid on muutunud häguseks. Enamik soovitajaid tunneb, et kui nad ei kohandu ülespuhutud standarditega, kus kõik soovitused on tavaliselt liialdatud, kahjustavad nende kirjad tahtmatult töösoovijate väljavaateid.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.