See, kuidas meedias kujutatakse advokaate, arste ja muude erialade esindajaid, mõjutab sageli inimeste karjäärivalikuid ja hiljem tööga rahulolu.
- Kui arstisarjad, näiteks „Grey anatoomia”. kujutavad seda eriala soodsas valguses, suureneb sooviavalduste hulk arstiteaduskonda ja meditsiinikooli. Foto: Pixabay
Kui Courtney Lukitsch asus 18 aastat tagasi tööle avalike suhete valdkonnas, ei teadnud enamik inimesi sellest erialast peaaegu mitte midagi. Kuvandit polnud popkultuuris veel olemas, aga nüüd on see väga populaarne ja ühtlasi on see hea värbamisvahend. Tänu populaarsetele teleseriaalidele ja filmidele, nagu „Thank You for Smoking”, „Sex and the City”, „Scandal” ja „Entourage”, mis on viimastel aastatel lasknud vaatajatel piiluda väljamõeldud avalike suhete spetsialistide ellu, ei pea Lukitsch enam seletama, mida ta teeb.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.