• 21.08.19, 08:59
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Mänguline koolitus ehk „entertraining”

Umbes 17 aastat tagasi kogesin midagi erakordset. Midagi täielikult kaasahaaravat, põnevat ja kasulikku. Üks ahhaa-elamus ajas teist taga. Ja nii möödus terve päev! Teadmata tollal midagi sellest terminist, oli see ilmselt üks mu esimesi flow-kogemusi, mis toimus koolis.
Mänguline koolitus ehk „entertraining”
  • Foto: Pixabay
See oli minu esimene koolitus. Olin täielikult võlutud. See kogemuse ja uute teadmiste kombinatsioon on minu jaoks üks tõhusamaid viise õppimiseks. Olin küll tollal tubli viieline ja tundsin end koolikeskkonnas täiesti rahuldavalt, kuid ei olnud varem kogenud sellist naudingut õppimise protsessist. Iga „viis”, mille välja teenisin, oli väike „präänik”, kuid selleni jõudmine oli seni olnud igav. Koolituse käigus kogesin aga tõelist protsessi nautimist, kus avastus, et olin ka midagi kasulikku teada saanud, oli justkui kirss tordil.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele