CV-Online Estonia alustas juuni algusest uue sotsiaalkampaaniaga „Mina tean”, mille eesmärk on panna Eesti inimesi mõtlema selle peale, miks nad päriselt teevad seda tööd, mida nad teevad ja milles peitub nende töö tähenduslikkus. Praeguseks on kampaania jõudnud üle 10 000 inimeseni ja augustis lisandub kampaania plaani ka mänguline teatepulga aktsioon Eesti ettevõtetes, millega soovitakse kaasata 4000–5000 inimest üle Eesti ning koguda seeläbi inspireerivaid miks-küsimusi ja panna organisatsioone mõtlema eluterve töökultuuri ja inimeste heaolu peale.
„Meie siiras usk on, et inimesed, teades oma töö tegelikku väärtust ja mõju, on motiveeritumad ja õnnelikumad ning närviline sõelumine ja rahutus tööturul tõmbub veidi tagasi. Inimeste arengu ja töörõõmu toetamine on igaühe asi, kuid vaatan siinkohal otsa ka Eesti ettevõtete juhtidele. Teatepulga aktsioon aitab mõista, mis on inimeste tegelik motivatsioon erinevatel ametipositsioonidel ja ettevõtetes töötamisel. Meil on vaja inimestest siiralt hoolida ja neid kuulata, toetada ja arendada, sest muidu nad ei püsi,” kommenteeris kampaania olemust CV-Online'i turundusjuht Maris Viires.
Sotsiaalkampaania esmaseks sihtrühmaks on eraisikud, aga alates 5. augustis pannakse koostöös AdGorillaga Eesti ettevõtetes liikuma teatepulga loogikaga neli suurt kangaga kaetud valgustatud stendi, mis paigutatakse alustuseks nelja ettevõttesse ning kuhu peale saavad kahe päeva jooksul kogu organisatsiooni töötajad kirjutada, miks nad teevad seda tööd, mida nad teevad. Kahe päeva möödudes on ettevõttel kohustus pakkida oma stend kokku, valida ise välja järgmine ettevõte, kuhu stend liigub ja anda see isiklikult üle. Igal ettevõttel on oma lõuend „Mina tean”-märgisega, mille peale oma loomingut talletada.
„Maruvahva idee. Me poleks iial arvanud, et meie reklaamstendid hoopis sellist ideed võiksid teenida. Eriti meeldib meie meeskonnale see, et tegu on ainulaadse ideega, kus kogu vastutus on antud inimeste enda kätte. See on nagu järjejutt ja meil pole õrna aimu ka, mis on tulemus. Idee hakkab elama oma elu ja kampaania lõppedes näeme, kuhu stendid lõpuks jõudsid ja miks Eesti inimesed oma tööd teevad,” sõnas AdGorilla asutaja ja tegevjuht Heiki Sõmer.
Stardipositsioonis alustab neli eri näoga ettevõtet, kes on Eesti tööturul silma hakanud kui tugevad tööandja brändingu ja organisatsiooni väärtustega tegelevad ettevõtted – MyFitness, LHV, Apollo ja Nefab.
„Meie jaoks on CV-Online'i teatepulga aktsioon ja kampaania tervikuna väga südamelähedane, sest teadvustame LHV-s väga tugevalt, et igasugune tööandja bränding lihtsalt brändingu pärast pole midagi väärt, kui töö ise pole mõtestatud. Meile on oluline, et meie oma inimesed mõistaksid, kui olulised on nemad ja nende panus ning et nende igapäevaseid tegemisi juhiks hea enesetunne ja ühine missioon. Samuti aitab aktsioon murda pangas töötamise müüte, mida on ühiskonnas kindlasti omajagu,” kommenteeris kampaaniat LHV tööandja brändi juht Ragne Maasel.
„Mina tean” teatepulga aktsioon kestab 18. septembrini ja selle aja jooksul loodetakse jõuda vähemalt 40 ettevõttesse üle Eesti. Kampaania üldisem kirjeldus ja näited on üleval
CV-Online'i lehel ja inspiratsioonilood kättesaadavad CV.ee
tööelu blogis.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.