• 03.02.19, 03:49
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Esmakordselt tunnustati Eesti silmapaistvaid värbamisturunduse tegusid

Tööandja brändingu agentuuri Instar tehtud värbamisturunduse uuringu tulemusena on silmapaistvaim värbaja Eestis Swedbank, kelle järel jagavad auväärset teist kohta Rimi ja Omniva.
Instari tegevjuht Kersti Vannas
  • Instari tegevjuht Kersti Vannas
Värbamisturunduse uuring toimus Eestis esmakordselt 2018. aasta lõpus. Vastajateks olid personalivaldkonnas tegutsevad inimesed ja ka tööotsijad. Vastajate keskmine vanus oli 36 eluaastat ja 79% vastajaist olid naised. Uuringuga selgitasime välja vastaja kokkupuute värbamisturundusega ja originaalseimad värbamisturunduse palad.
Swedbanki Tule nagu oled” kampaania oli vastajate arvates väga unikaalne ja oma töötajaid kaasav. „Hästi lihtsalt oma loo rääkimine oma inimeste kaudu,” kommenteerisid mitu küsitlusele vastajat. Rimi värbamiskampaania oli isiklik ja kõnetas väga kindlat sihtrühma. Vastajatele meeldis personaalne lähenemine: „Rääkis inimeselt inimesele, kõnetaks ka mind, vanemat tööotsijat, julge kampaania.” Omniva kampaania oli omapärase lähenemisega, mis köitis palju inimeste tähelepanu eri kanalites. „Teistmoodi, videopõhine tutvustus ja tulevase juhi pilt,” ütlesid vastajad Omniva kampaania kohta.
„Edukas on kampaania, mis pole lihtsalt ilus, vaid see, mis läheb sihtrühmale südamesse. Hea kampaania algab suurepärastest sihtrühma tundmisest ja julgest loovideest. Swedbanki, Omniva ja Rimi värbamiskampaaniad on seda hästi tõestanud,” kommenteeris Instari tegevjuht Kersti Vannas.
Uuringust selgus, et praegu panustavad tööandjad kõige rohkem töökuulutustele, värbamisvideotele, sotsiaalmeedia kampaaniatele ja sisuturundusele. 2019. aasta väljakutseteks on tööandja sisemise ja välise maine kujundamine, karjääri- ja kampaanialehtede loomine ning töökuulutuste eristuvaks muutmine (k.a videovärbamine). Samuti on paljud vastajad märkinud, et sotsiaalmeedia on värbamises uus ja kohustuslik kanal. Tervelt 71% kavatseb investeerida tööandja brändingu tegevustesse ning kaasata sellesse teisi osakondi (kommunikatsiooni- ja turundusosakond) ja aina enam väliseid spetsialiste.
„Näeme, et klientide vajadused ja ootused värbamisele on muutumas. Need kliendid, kellele oleme pakkunud juurde ka videoturunduse, sotsiaalmeedia ja e-mail turunduse tuge, on mõistnud, kui oluline on terviklik ja strateegiline lähenemine eesmärkide saavutamisel,” kommenteeris CV-Online turundusjuht Maris Viires.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 08:00
Kuidas võrdsus ja mitmekesisus organisatsiooni ja selle töötajaid aitavad?
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele