Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine
Moodne õppimine ja neuroteadused
Enamik täiskasvanuid peab – sõltumata sellest, mis tööd nad teevad – õppima, et tänapäeval elatist teenida. Üha kiiremini muutuv keskkond esitab kõigile nõudmise saada aina kiiremaks ja paremaks õppijaks.
Foto: Scanpix/Panthermedia
Et selles maratonijooksus tempos püsida, peavad organisatsioonid olema üha teadlikumad sellest, kuidas inimeste arengut toetada ning tegema õigeid otsuseid selle kohta, mida ja kuidas peab õppima.
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.