• 09.03.22, 14:13

Tööandja bränd on sel aastal A ja O

Käesoleval aastal jätkuvad juba aastaid tagasi alanud värbamistrendid, ainult et kõik läheb veel terake keerulisemaks, võtab rohkem aega ja eeldab, et ettevõtetel on kodutöö tehtud.
Renita Käsper, Testlio globaalse värbamise juht.
  • Renita Käsper, Testlio globaalse värbamise juht. Foto: Meeli-Kyttim
Kui jälgida viimase aja LinkedIni postitusi, siis on aru saada, et värbajad on juba otsitumad kui tarkvaraarendajad. Kõik märgid näitavad, et sõda talentide pärast läheb aina pingelisemaks. Mida siis üks tark ettevõte tegema peaks, et sellest olukorrast edukana välja tulla?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 31.03.25, 12:00
Virtuaalne töö- ja karjäärimess pakub võimalusi nii tööotsijale kui karjääripööret plaanijale
Milline olukord on tööturul täna ja mida saabuv mess mõlemale poolele pakkuda saab, sellest räägivad sisuturundussaates lähemalt töötukassa nõukogu juht ja Baltic Restaurants Estonia tegevjuht Aaro Lode ning töötukassa teenusejuht Livia Laas.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele