Tööandja brändingu tegemiseks on mitmeid meetodeid ja kanaleid, kuid liiga sageli vaadatakse mööda organisatsiooni väärtustest ja tavadest. Organisatsioonikultuur on aga tööandja brändingu A ja O.
- Eva Maimre, turundusekspert. Foto: Mait Jüriado.
Tööandja bränding muudab organisatsiooni tipptalentide jaoks ihaldusväärseks. Eks ikka selleks, et nad oleksid nõus andma vähemalt 33% oma ajast organisatsioonidele, mille omanikeringi nad enamasti ei kuulu. Tööandja brändingut saab teha mitmesuguste tegevuste ja kanalite kaudu alates organisatsiooni enda veebisaidist, sotsiaalmeediast, tööportaalidest, tööandja taustauuringu platvormidest, reklaamidest ja professionaalsetest veebikogukondadest kuni värbamisürituste ja soovitusprogrammideni.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.