• 09.02.22, 15:53

Värbamiskogemused, mis tapsid tööandja brändingu

Tööandja brändingu tegemiseks on mitmeid meetodeid ja kanaleid, kuid liiga sageli vaadatakse mööda organisatsiooni väärtustest ja tavadest. Organisatsioonikultuur on aga tööandja brändingu A ja O.
Eva Maimre, turundusekspert. Foto: Mait Jüriado.
  • Eva Maimre, turundusekspert. Foto: Mait Jüriado.
Tööandja bränding muudab organisatsiooni tipptalentide jaoks ihaldusväärseks. Eks ikka selleks, et nad oleksid nõus andma vähemalt 33% oma ajast organisatsioonidele, mille omanikeringi nad enamasti ei kuulu. Tööandja brändingut saab teha mitmesuguste tegevuste ja kanalite kaudu alates organisatsiooni enda veebisaidist, sotsiaalmeediast, tööportaalidest, tööandja taustauuringu platvormidest, reklaamidest ja professionaalsetest veebikogukondadest kuni värbamisürituste ja soovitusprogrammideni.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.12.24, 08:00
Kuidas võrdsus ja mitmekesisus organisatsiooni ja selle töötajaid aitavad?
Ideaalses maailmas tahaksime kõik elada ja töötada keskkonnas, kus kõigiga võimalikult palju arvestatakse ja ainuüksi inimeste heaolu – nii kollektiivse kui individuaalse – poole püüdlemine ongi juba iseenesest oluline eesmärk. Päris elu on ideaalist kahtlemata kaugel, mistõttu keskendubki käesolev artikkel sellele, miks on võrdsuse ja mitmekesisuse poole püüdlemine ka majanduslikult mõistlik teguviis.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele