Kuigi paljud arvavad, et iga-aastased pikad rahulolu-uuringud on oma aja ära elanud, siis Lindströmi kogemus näitab, et oluline on, mida ja kuidas mõõta ning mis saab rahulolu-uuringu tulemustest edasi.
- Lindströmi personalipartner Krista Vihul. Foto: Arno Mikkor
Lindströmis on aastaid tehtud tööd rahulolu-uuringu parandamise ja täiendamisega ning oleme teinud sel teekonnal ka vigu, kuid nüüdseks on meil hästi töötav protsess, mis on osa meie loomulikust töökultuurist. Iga-aastase rahulolu-uuringu planeerimine algab juba mitu kuud enne, kui küsimustiku töötajatele välja saadame. Vaatame üle töötajate nimekirjad, teeme täiendusi või parandusi küsimustesse, täiustame protsessi. Järjepidevuse tagamiseks ei ole mõistlik rahulolu-uuringu küsimusi igal aastal muuta.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.