Kuigi paljud arvavad, et iga-aastased pikad rahulolu-uuringud on oma aja ära elanud, siis Lindströmi kogemus näitab, et oluline on, mida ja kuidas mõõta ning mis saab rahulolu-uuringu tulemustest edasi.

- Lindströmi personalipartner Krista Vihul. Foto: Arno Mikkor
Lindströmis on aastaid tehtud tööd rahulolu-uuringu parandamise ja täiendamisega ning oleme teinud sel teekonnal ka vigu, kuid nüüdseks on meil hästi töötav protsess, mis on osa meie loomulikust töökultuurist. Iga-aastase rahulolu-uuringu planeerimine algab juba mitu kuud enne, kui küsimustiku töötajatele välja saadame. Vaatame üle töötajate nimekirjad, teeme täiendusi või parandusi küsimustesse, täiustame protsessi. Järjepidevuse tagamiseks ei ole mõistlik rahulolu-uuringu küsimusi igal aastal muuta.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt haiguste raviks tehtav kulutus, vaid nutikas investeering töötajate heaolusse ja ettevõtte tootlikkusse. Üha enam tööandjaid mõistab, et tervise edendamine algab ennetusest, mitte siis, kui probleemid juba ilmnevad,“ ütleb Confido Terviselahenduse tootejuht Liis Ader.