Kui on soov värvata nooremaealist tööjõudu, tasub sõna levitada noorte endi sõprade ja tuttavate kaudu ning arvestada, et noor tuleb tööle sinna, kus lisaks töötasule on temale sobilikke väärtusi loov keskkond.
Eesti Üliõpilaskondade Liidu juht Marcus Ehasoo on nii noorte esindaja kui ka noortele tööpakkuja. Ta ütleb, et kuigi noored pole homogeenne grupp, on siiski mõned asjaolud, millega võiks arvestada.
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.