• 06.04.22, 13:06

Testlio kogemus: rahvusvahelise tööandja kuvandi loomine oma inimeste kaudu

Tihedas konkurentsis heade kandidaatide pärast on eriti oluline leida tee inimeste teadvusesse juba enne, kui neile pakkumise teete. Kuidas seda tõhusalt ja ehedalt teha?
Carina Mättikas, Testlio tööandja brändingu juht.
  • Carina Mättikas, Testlio tööandja brändingu juht.
USA turundusagentuur MKT1 lähenes oma blogiartiklis turundusfunktsiooni ülesehitamisele paralleeliga töötavast mootorist. Mootori tööle saamiseks on kõigepealt vaja kütust ning tänu kütusele toodab masin energiat, millega oma eesmärk täita. Samast vaatevinklist saab läheneda ka turundusele ja tuua see tööandja konteksti. Eesmärk on tõsta ettevõtte tuntust tööandjana, kütuseks on turundusmaterjalid ning mootoriks kommunikatsioonikanalid. Niisiis algab tööandja kuvandi loomine kütuse ehk antud olukorras tööandja-teemalise materjali loomisest.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 17:43
5 soovitust, millega arvestada äripindadele koristuse ja hoolduse tellimisel
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele