• 13.12.21, 05:23

Fujitsu personalidirektor: paneme tööandja brändingule suurt rõhku, et oleks kergem värvata

Kuna värbamine muutub järjest keerulisemaks, pannakse IT-teenuseid pakkuvas ettevõttes Fujitsu palju rõhku tööandja brändingu tegevustele. „Hiljuti alustasime tööd tööandja saadikutega, et kuvandit väljapoole jagada,ˮ ütles ettevõtte personalidirektor Elery Väärtnõu.
Fujitsu personalidirektor Elery Väärtnõu
  • Fujitsu personalidirektor Elery Väärtnõu Foto: sergeizjuganov.com
Fujitsu on Eestis tegutsenud 1991. aastast, seega tähistas ettevõte sel aastal 30. tegutsemisaastat. Ettevõttes töötab praegu umbes 400 inimest ja ollakse väga aktiivselt värbamas.

Seotud lood

Uudised
  • 10.12.21, 06:00
Eesti Tervisemuusemi direktor: stressis töötaja ei pane kellelgi silmi särama
Eesti Tervisemuuseum oli üks neist tublidest ettevõtetest, kes pälvis tänavu peresõbraliku tööandja kuldmärgise. Muuseumi direktor Kadri Rannala ütles intervjuus muu hulgas, et kindlustamaks külastajatele positiivne elamus, tuleb kõigepealt kanda hoolt töötajate eest. „Stressis, väsinud ning demotiveeritud töötaja ei pane silmi särama ei oma lähedastel, kolleegidel ega külastajatel.ˮ
Uudised
  • 09.12.21, 05:22
Salvesti personalijuht: värvata on raske, oleme kaalunud renditööjõu kasutamist
AS Salvest, kes tähistas sellel aastal 75. tegutsemisaastat, pälvis tänavu peresõbraliku tööandja hõbemärgise. Praegu on ettevõttes ligi 180 töötajat – personalijuht Raili Maasing jagas organisatsiooni parimat praktikat värbamisest, sisseelamisest ja töötajate motiveerimisest.
Uudised
  • 02.12.21, 06:00
Lasteaia töökultuur on suur eeskuju nii mõnelegi ettevõttele
Pangapealse Lasteaed pälvis tänavu peresõbraliku tööandja märgise kuldtaseme. Asutuse edasine plaan on luua igale töötajale eraldi motivatsioonipakett ning nõustada pere- ja töötajasõbraliku organisatsiooni loomisel ka teisi lasteaedu. Lasteaia töökultuurist rääkis Pangapealse Lasteaia direktor Kairi Tammiste.
Uudised
  • 30.11.21, 05:05
McDonald’s kasutab töötajate hoidmiseks motivatsioonikalendreid
Selleks, et töötajaid hoida ja motiveerida, on McDonald’sis välja arendatud iga-aastased motivatsioonikalendrid, mille tegevuste seast leiab näiteks igakuised väikesed üllatused, aga ka suured tiimiüritused, rääkis intervjuus McDonald’si restoranide tegevjuht Vladimir Janevski. Ettevõte pälvis äsja peresõbraliku tööandja hõbetaseme, seega uurisime, mis restoraniäris hästi tehakse.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele