• 08.12.21, 06:41

Ettevõte, aeg on oma ägedust välja näidata!

Juba nii tuttavad on olukorrad, kus organisatsiooni sisemine bränd on tugev – ettevõtte sees tehakse töötajate heaks väga palju tegevusi, kuid seda pole komplektse väärtuspakkumisena töötajatele esitatud ning veel vähem pole seda väljapoole kommunikeeritud. Praegune tööjõuturg on situatsioonis, kus enam ei saa vaikselt oma asja teha ja mõelda, et küll keegi näeb, kui äge tööandja ollakse või küll need olemasolevad töötajad ettevõttest hästi räägivad. Eeldada ju võib, aga võidavad need, kes on teinud otsuste selles suunas strateegiliselt tegutseda.
Signe Ventsel, arengupartner tööandja brändi ja enesejuhtimise valdkonnas
  • Signe Ventsel, arengupartner tööandja brändi ja enesejuhtimise valdkonnas Foto: LIIS TAMRA
Rõõm on näha, et on organisatsioone, kes tegutsevad ja investeerivad oma tööandja brändi rohkem kui kunagi varem. Kurb on kuulda ettevõtete esindajatelt, et neil pole aega selle teemaga tegeleda. See viitab vaid asjaolule, et kas peidetakse pea liiva alla või siis pole värbamiskampaaniad veel ebaõnnestunud ja töötajad suure töökoormuse tõttu läbi põlenud. Miks me inimesena ootame alati mingit krahhi, et tegudele asuda?

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele