Halvasti korraldatud muudatused mõjutavad kogu organisatsiooni ja talendid kipuvad ettevõttest lahkuma. See on ettevõttele väga suur kaotus nii järjepidevuse kui ka konkurentsis püsimise mõttes.
Kuidas siis ikkagi teha muudatusi nii, et need ei lõhuks organisatsiooni, ei halvaks igapäevast tegevust ega peletaks talente eemale? Üks olulisemaid võtmesõnu on kommunikatsioon, milles omakorda eristatakse muudatuste juhtimise kommunikatsiooni ja sisekommunikatsiooni.
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.