• 01.03.21, 05:17

Praktiline kogemus: kuidas toetada uue töötaja sisseelamist

Milliseid tegevusi tuleks uue töötaja sisseelamisperioodi jooksul kindlasti teha? Kes täpselt ja kuidas töötaja hea sisseelamise eest vastutab ning millised on sisseelamisperioodi tulemuslikkuse indikaatorid? Kogemust jagab Swedbanki personalijuht Ülle Matt.
Praktiline kogemus: kuidas toetada uue töötaja sisseelamist
  • Foto: Jake Farra
Mida ootavad uus töötaja ja tööandja koostööd alustades? Oletame, et tööandja on just lõpule jõudnud suhteliselt ajamahuka värbamisprotsessiga ja ootab seetõttu juba kärsitult uuelt töötajalt kiiret kohanemist ning efektiivset tööd. Töötaja, kellel on olenevalt töökoha vahetamise põhjustest enamasti seljataga töö üleandmine endise tööandja juures ja töökoha vahetuse tõttu stressirohke periood, ootab omakorda toetavat suhtumist uude organisatsiooni sisseelamise korraldamisel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele