Kuidas toimub töötajate üleminek ühelt tööandjalt teisele?
Ettevõttes toimuvad suured muudatused: osa töödest läheb üle teisele ettevõttele. Kuidas toimub töötajate üleminek ühelt tööandjalt teisele? Personali Praktiku lugeja küsimusele vastab, Tööinspektsiooni nõustamisjurist Ene Olle.
Töölepingu seaduses (edaspidi TLS) reguleerivad töölepingu üleminekut TLS-i §-id 111–113. Tööleping saab üle minna õigusjärglasele füüsilisest isikust tööandja surma korral ja ettevõtte üleminekul. Üle võib minna ka mõni osakond, kui sama funktsioon endisesse ettevõttesse enam alles ei jää, st mitte alati ei pea üle minema terve ettevõte täies koosseisus.
„Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt haiguste raviks tehtav kulutus, vaid nutikas investeering töötajate heaolusse ja ettevõtte tootlikkusse. Üha enam tööandjaid mõistab, et tervise edendamine algab ennetusest, mitte siis, kui probleemid juba ilmnevad,“ ütleb Confido Terviselahenduse tootejuht Liis Ader.