• 03.04.20, 07:00

Meist kõigist võiks saada staarid ehk kuidas arendada töötajaid uuel moel

Kõige inspireerivamad on juhid, kes oma peamise ülesandena näevad inimeste arengu toetamist. Väljakutseid selle olulise eesmärgi saavutamisel on palju. Kes peaks hoolitsema ja vastutama inimeste arengu eest ettevõttes?
Kei Karlson
  • Kei Karlson
Stephen on ühe tuntud ja eduka idufirma disainivaldkonna juht. Kui uurisin, kuidas ta oma üksuse inimeste arendamisega tegeleb, siis mainis ta küll ka raamistikku ja meetodeid, mida kasutatakse, kuid ennekõike rääkis silmade särades sellest, kuidas tema tõsine soov on, et tema töötajatest saaksid valdkonna staarid. Ta pidas oluliseks, et iga inimene saaks valida talle loomuomase tee. Kõiki ei saagi juhiks arendada ja mõne jaoks on hoopis olulisem minna süvitsi spetsialistina. Individuaalsus ja personaalne lähenemine ning soov luua igaühele võimalus saada oma ala parimaks võtab minu meelest kokku väga hästi selle, mis võiks olla ettevõtetes inimeste arendamise (ingl learning and development) eesmärk.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele