Seitsmendat aastat korraldas Marketingi Instituut Eesti unistuste tööandja konkurssi, tuues kokku ettevõtted ja organisatsioonid, kellel kõigil oli oma töötajatest ja töötajatele rääkida eripärane lugu.
- Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi. Foto: Liisi Matvere
Number seitsmes on maagiat. Paljudes maailma kultuurides peetakse seitset arvuna maagiliseks ja müstiliseks, alates vanakreeka seitsmest targast kuni tänapäevase nädala seitsme päevani. Tundub, et seitsmendat korda toimunud unistuste tööandja konkurss hakkab ka Eesti organisatsioonide hulgas maagilist tähendust saama, andes meile üha enam aimu kõigest, mis Eestis tööandja brändingu alal toimub ning millised kogemused meie inimestele ka päriselt korda lähevad.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.