Seitsmendat aastat korraldas Marketingi Instituut Eesti unistuste tööandja konkurssi, tuues kokku ettevõtted ja organisatsioonid, kellel kõigil oli oma töötajatest ja töötajatele rääkida eripärane lugu.

- Elisa personalivaldkonna juht Kaija Teemägi. Foto: Liisi Matvere
Number seitsmes on maagiat. Paljudes maailma kultuurides peetakse seitset arvuna maagiliseks ja müstiliseks, alates vanakreeka seitsmest targast kuni tänapäevase nädala seitsme päevani. Tundub, et seitsmendat korda toimunud unistuste tööandja konkurss hakkab ka Eesti organisatsioonide hulgas maagilist tähendust saama, andes meile üha enam aimu kõigest, mis Eestis tööandja brändingu alal toimub ning millised kogemused meie inimestele ka päriselt korda lähevad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
„Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt haiguste raviks tehtav kulutus, vaid nutikas investeering töötajate heaolusse ja ettevõtte tootlikkusse. Üha enam tööandjaid mõistab, et tervise edendamine algab ennetusest, mitte siis, kui probleemid juba ilmnevad,“ ütleb Confido Terviselahenduse tootejuht Liis Ader.