Inimesed tajuvad kriise erinevalt ning need võivad tuua kaasa muret ja kannatusi, mida aitab leevendada arusaamine, et kriis ettevõttes on loomulik ja vajalik protsess, mis võimaldab firmal kasvada ja areneda.
Mati Feldmanni 2010. aastal koostatud raamatus „Kriisijuhtimine” kirjeldatakse kriisi kui ootamatut või pikema aja jooksul kujunenud muutust, mis tekitab kiiret lahendamist nõudva pakilise probleemi. Selleks võib olla näiteks sündmus, mis ohustab organisatsiooni püsimajäämist. Kriisiks võib nimetada ka juhtumeid, mille tulemusel saab organisatsioon negatiivse tähelepanu osaliseks ja on kahjustatud finantsseis, maine klientide silmis või suhted avalikkusega. Kriis võib olla ka õppetund, mis aitab tulevasi kriise ette näha, juhtida ja nendega paremini toime tulla ning pakub vahel koguni uusi võimalusi organisatsiooni arenguks. Kriisijuhtimisel on viis etappi, mis õpetavad organisatsioonisiseseid kriise ületama nii, et need looksid võimalusi arenguks.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Milline olukord on tööturul täna ja mida saabuv mess mõlemale poolele pakkuda saab, sellest räägivad sisuturundussaates lähemalt töötukassa nõukogu juht ja Baltic Restaurants Estonia tegevjuht Aaro Lode ning töötukassa teenusejuht Livia Laas.