• 03.02.20, 09:39
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töötajatele soodustuste pakkumine

Palgainfo Agentuuri küsitluses osalejatelt uuriti, kas nende organisatsioonis pakutakse töötajatele mingeid soodustusi ja/või hüvesid. Soodustusi ja hüvesid pakuti töötajatele suuremas osas (71%) uuringus osalenud organisatsioonides, aasta tagasi olid tulemused praktiliselt samad – soodustusi pakkus 70% organisatsioonidest.
Töötajatele soodustuste pakkumine
  • Foto: Palgainfo Agentuur
Hinnanguid soodustuste pakkumisele võib mõjutada see, kas neid tajutakse soodustuste ja hüvedena või on nad muutunud töötingimuste loomulikuks osaks. Keskmiselt märkisid uuringus osalenud tööandjad ära 18 soodustust etteantud nimekirjast, veidi rohkem märkisid soodustusi ära info- ja telekommunikatsioonitehnoloogia ning panganduse valdkonna tööandjad. Eelmisel aastal märgiti keskmiselt ära 17 nimekirjas toodud soodustust.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele