• 29.01.20, 08:06
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Töötajate hindamisest töösoorituse juhtimiseni ehk kuidas mõõta ja hinnata ilu?

Töötajate hindamist seostatakse enamasti arenguvestlustega ehk ajamahuka, kohmaka ja enamasti formaalse protsessiga, mille jooksul räägitakse minevikust – analüüsitav info on aegunud, sisuliselt vajalikud otsused on agiilses organisatsioonis ammu tehtud ning parimal (või hoopis halvimal) juhul on tegemist aastas ainsa kohtumisega, kus juht pühendab oma tähelepanu vaid konkreetsele töötajale.
Töötajate hindamisest töösoorituse juhtimiseni ehk kuidas mõõta ja hinnata ilu?
  • Foto: Unsplash
Töötajate hindamine on negatiivse kuvandiga nii juhtide kui ka töötajate jaoks – kui konstruktiivset positiivset sõnumit formuleerida tundub keeruline, siis töötaja vigu on märksa kergem esile tuua. Hindamisest aga ei pääse, sest igapäevased juhtimisotsused vajavad tegemist ning töötajad tagasisidestamist.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele