Lihtne neljaetapiline protsess tööl tekkivate konfliktide lahendamiseks algab inimeste kuulamisest.
Igas konfliktilahenduse protsessis on lihtsad sammud, mida saab kasutada töökaaslaste või ülemuste ja alluvate vaheliste vaidluste lahendamiseks. Inglise keeles moodustavad nende sammude algustähed akronüümi LEAD – Listen, Empathize, Acknowledge (and Apologize), Do something. Eesti keeles on need sammud kuulamine, mõistmine, teadvustamine (ja vabandamine) ning tegutsemine.
Seotud lood
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.