• 19.09.19, 12:47
Tähelepanu! Artikkel on enam kui 5 aastat vana ning kuulub väljaande digitaalsesse arhiivi. Väljaanne ei uuenda ega kaasajasta arhiveeritud sisu, mistõttu võib olla vajalik kaasaegsete allikatega tutvumine

Nipid LinkedInis ideaalse kasutajaprofiili loomiseks

Paljud värbajad on avastanud LinkedIni keskkonna ja kasutavad seda edukalt, suur osa personalijuhte astub aga selles keskkonnas alles esimesi samme.
Nipid LinkedInis ideaalse kasutajaprofiili loomiseks
  • Foto: Pixabay
LinkedIn pakub liikmetele erinevaid võimalusi alates potentsiaalsete kandidaatide leidmisest ja tööpakkumise avaldamisest lõpetades ärivõrgustiku ning persoonibrändi loomisega. Olenemata kasutaja professionaalsusest tasub oma profiili aeg-ajalt uuendada ja mõelda, kas liigutakse õiges suunas või saaks midagi enamat teha.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele