• 06.08.24, 16:00

Tööandja bränding on kahesuunaline protsess

„Tööandja bränding on protsess, mille käigus luuakse ja hallatakse ettevõtte mainet ja imagot tööandjana,“ sõnastab Instari projektijuht Birgit Ruunik lihtsa põhitõe, millest tänapäeval ei saa mööda vaadata küll ühegi ettevõtte juht.
Birgit Ruunik ja Helen Roots.
  • Birgit Ruunik ja Helen Roots. Foto: Äripäev
Lisaks eelmainitule hõlmab tööandja bränding (TB) ainulaadse väärtuspakkumise loomist ja edastamist praegustele ja potentsiaalsetele töötajatele eesmärgiga kujundada ettevõte ihaldusväärseks töökohaks. Selle kontseptsiooni alla kuuluvad erinevad tegevused ja strateegiad, mis aitavad ettevõttel meelitada, kaasata ja hoida talente – kõlab lihtsalt, kuid nõuab siiski, et kogu projekt oleks põhjalikult läbi mõeldud, et asju ei tehtaks lihtsalt tegemise või linnukese pärast.
Saates "Töö ja palk" uurib Personaliuudiste juht Helen Roots, mis olukord TB vaatepunktist Eesti tööandjate seas valitseb ja kes on pigem altid sellesse panustama. Saame teada, mida on TB-st võita tööandjal ning mis kasu saab töötaja, olles oma ettevõtte brändisaadik. Kuuleme soovitusi, millele mõelda, soovides luua atraktiivset töötaja väärtuspakkumist, ja saame teada, mis aspektid eri sihtrühmi tööandja valikul enim kõnetavad.
PANE TÄHELE!
Saatekülaline Birgit Ruunik astub juba 10. septembril üles tänavusel konverentsil Palga Päev 2024: Mis kasu ma sellest saan? Ja just tööandja brändingu kasuteguritest tema ettekandes juttu tulebki.
Samuti jagab Birgit soovitusi, kuidas kommunikeerida brändisaadikute programmi töötajatele nii, et nad ise tahaksid anda oma panuse ettevõtte kuvandi loomisse, ning annab kolm head nõuannet, mida TB ja brändisaadikute teed alles alustajal tasuks läbi mõelda, et teekonnast maksimaalset ja positiivset kasu lõigata.
Tööandja bränding on kahesuunaline protsess
00:00

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 19.03.25, 14:36
Tööandja tervisekindlustus on investeering tervelt elatud aastatesse
„Tervisekindlustus ei ole enam pelgalt haiguste raviks tehtav kulutus, vaid nutikas investeering töötajate heaolusse ja ettevõtte tootlikkusse. Üha enam tööandjaid mõistab, et tervise edendamine algab ennetusest, mitte siis, kui probleemid juba ilmnevad,“ ütleb Confido Terviselahenduse tootejuht Liis Ader.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele