Positiivne töökultuur ei ole lihtsalt loosung, vaid igapäevane reaalsus, kui töötajad tunnevad end kuulduna, väärtustatuna ja turvaliselt. Selle saavutamiseks ei pea otsima võimatut – piisab teadlikust suhtumisest, avatud suhtlusest ja päriselt hoolimisest.

- Suhtlemiskoolitajad Urme Raadik ja Gerda Peeba. Foto: Erakogu
Suhtlemiskoolitajad ja Connect Up platvormi loojad Gerda Peeba ja Urme Raadik tõdevad, et mitte üheski suhtes, ka mitte töösuhtes, ei saa olla ainult idüll ja roosa mull. Probleeme tuleb alati ette. Küsimus on selles, kuidas neid lahendada. Positiivne töökultuur on võimalik, ent see ei tohiks olla ettevõtte slogan, et meil on hea ja positiivne, vaid osa ettevõtte väärtustest, mida töötajad ka kogevad.
See teema pakub huvi? Hakka neid märksõnu jälgima ja saad alati teavituse, kui sel teemal ilmub midagi uut!
Seotud lood
Kaido Pajumaa: juhil soovitan olla pigem sõbralikum ja personaalsem kui liiga ametlik.
Täna on sõbrapäev – kas teie meeskond tähistab seda kolleegidena või sõpradena? Tööalased suhted võivad motiveerida ja ühendada, kuid kust jookseb piir, et liiga lähedane läbisaamine ei saaks tööle kahjulikuks? Juhtidel on siin kanda keeruline, kuid oluline roll.
Hea läbisaamine kolleegidega muudab tööpäevad meeldivamaks, kuid kas tööl leitud sõprus aitab või segab professionaalsust? Mõni hoiab töö- ja eraelu rangelt lahus, teine leiab just töökohalt eluaegseid sõpru. Kust jookseb tasakaalu piir?
Hea sõber on kulda väärt, aga kui sõbrast saab töökaaslane, võib ka tugevaim sõprus murenema hakata. Seda tasuks meeles pidada, kui on soov sõpra enda juurde tööle kutsuda või talle kandideerimiseks soovitus anda.
Head suhted töökohal on eduka tiimitöö alus, seega pole haruldased juhud, kus juht hakkab ühel hetkel osa alluvatega läbi saama niivõrd hästi, et suhet võib pidada sõpruseks. Kuigi juhi ja alluva sõprus ei ole iseenesest probleem, seab see juhile kohustuse olla oma otsustes ja käikudes veelgi objektiivsem ja läbipaistvam.
Muutuvas maailmas on olenemata erialast üha olulisem olla meeldiv, meeldejääv ja mõjuv sõnumite esitaja. Hea uudis – suhtlusoskuseid saab arendada!