Autor: Marika Raiski • 12. juuli 2024

Marika Raiski: on oluline, et töötajad keerulistest teemadest ka päriselt midagi aru saaks

Mida suuremaks kasvab organisatsioon, seda keerukamaks muutub ka kõigile ettevõtte töötajatele pädeva ja üheselt mõistetava info jagamine. Kui väikses majas ongi tavaline, et kõik töötajad on oskustelt umbes samal tasemel ja teavad valdkonnast sama palju, siis ühel hetkel see muutub.
Foto: JAKE FARRA, Jake Farra

Ühel hetkel ei saa enam lihtsalt eeldada, et kõik töötajad suudavad kogu infot ühtmoodi mõista. Kui see unustada, võib tagajärjeks olla segadus või halvemal juhul kaos. See on aga miski, mida liiga tihti juhtub. Mitte üldse pahatahtlikult, vaid lihtsalt seetõttu, et aastaid valdkonnas olnud inimesed ei pruugi isegi tulla selle peale, et keegi ei saaks teada, mis asi on EBITDA või mis on käibe ja kasumi vahe, miks on tugevate paroolide kasutamine oluline või et keegi ei võiks mõista, miks on uut tüüpi vasktoru tootmisprotsessis kasutusele võtmine nõnda suur asi. Aga see on midagi, mis on sageli reaalsus. Ettevõtted kasvavad, tööpere muutub ja nii peavad muutuma ka sõnumid.

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456