Tööandja bränding ei ole ainult valik, vaid strateegiline otsus, mis mõjutab ettevõtte võimet meelitada ligi, värvata ja hoida talente, rääkis Oddwork Swedeni tööandja brändingu juht Charles Sinclair märtsikuisel Passwordi konverentsil.
Oddwork Swedeni tööandja brändingu juht tänavusel Passwordil. Foto: Marko Mumm
Tänapäeva tööturul on tööandja bränding muutunud üheks olulisemaks mõõdupuuks, mis eristab ettevõtteid nende potentsiaalsete töötajate silmis. Oddwork Swedeni tööandja brändingu juhi Charles Sinclairi sõnul ei ole tööandja bränding ainult ettevõtte valik, vaid ka paratamatu reaalsus, millega tuleb tegeleda teadlikult ja strateegiliselt.
Millest alustada, kui ettevõttel puudub nii personalijuht kui -poliitika ning töötaja soovitusindeks on pealegi negatiivne? Hindamatut kogemust jagavad Grant Thornton Balticu personalijuht Marge Litvinova ja värbaja Kätlin Treima.
Uue aja värbamisturunduse märksõnadeks on süsteemsus, mõõdetavus ja üks bränd, lisaks sisemine ilu, mis hõlmab nii töötajakogemust kui tööandja saadikuid.
Täna autasustati 2023. aasta parimaid värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegusid konkursil Värbamisturundusauhinnad KICKOFF 2024. Lisaks tunnustati esmakordselt aasta tööandja brändingu spetsialisti!
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.