Uue aja värbamisturunduse märksõnadeks on süsteemsus, mõõdetavus ja üks bränd, lisaks sisemine ilu, mis hõlmab nii töötajakogemust kui tööandja saadikuid.
- Kickoff 24 päevajuhid Karla Oder (CV.ee) ja Kersti Vannas (Instar) andmas ülevaadet muu maailma kõnekaimatest värbamisturunduskampaaniatest. Foto: Andrei Ozdoba
Tööandja turunduse seisukohast rääkides näeme, et 2024. aasta toob kaasa uued suunad, sealhulgas tehisintellekti, sotsiaalmeedia ja paindlikud töötingimused. Vajalike oskuste nappus nõuab uusi ideid. Valdkonna kujundamist mõjutavad suunad peegeldavad üleminekut inimkesksele, tehnoloogiaga toetatud ja sotsiaalselt vastutustundlikule lähenemisele.
Seotud lood
Täna autasustati 2023. aasta parimaid värbamisturunduse ja tööandja brändingu tegusid konkursil Värbamisturundusauhinnad KICKOFF 2024. Lisaks tunnustati esmakordselt aasta tööandja brändingu spetsialisti!
Värbamisturundusauhindade jagamise üritusel Kickoff 2023 tunnustati juba 5. korda silmapaistvamaid värbajaid ja värbamistegusid.
Juba viiendat aastat korraldab Instar koostöös CV-Online’iga värbamise ja tööandja brändingu teemalist konkurssi KICKOFF eesmärgiga tunnustada Eesti silmapaistvaid, edukaid ja sihtrühmi kõnetavaid värbamise ja tööandja brändingu tegusid. Tööde esitamise tähtaeg on 31. jaanuar.
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.