• 07.06.21, 05:42

10 tööandja brändingu trendi, mida iga personalijuht teadma peab

Instari tegevjuht Kersti Vannas tõstab esile kümmet kõige olulisemat tööandja brändingu suundumust, millest ei saa praegu mööda vaadata. Mis on praegusel ajal olulisem – kas kandidaadikogemus, värbamiskiirus või hoopis miskid uued tehnilised lahendused?
10 tööandja brändingu trendi, mida iga personalijuht teadma peab
1. Informatsioon mõõdikutest

Seotud lood

Uudised
  • 07.06.21, 05:36
Värbamisturundus ja tööandja bränding – mida teevad parimad?
Kui tundub, et praegu on keeruline sobivaid inimesi leida, siis oodake veidi – värbamine muutub veelgi pingelisemaks. Seda olulisemaks saab töötajate leidmise ja hoidmise strateegia.
  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele