Nortali personalijuht Kadi Tamkõrv ütleb, et märkimisväärne osa töötajatest soovib pikemas tulevikus kodukontori osakaalu kindlasti suurendada. Seetõttu on nad oma ettevõttes juba hakanud üle vaatama praegusi personaliprotsesse, juhte arendatakse virtuaalsete meeskondadega töötama ning mõtestatakse uuesti ja teistel alustel lahti pakutav töötajakogemus.
- Nortali personalijuht Kadi Tamkõrv Foto: Nortal
Enamik Nortali 850 töötajast üle maailma on töötanud märtsikuust alates kodukontoris. Kadi Tamkõrv ütleb, et esimesed väljakutsed olid olmevaldkonnast ehk ennekõike koduse kontori sisseseadmine. „Loomulikult ei ole enamikul meist kodudes täisvarustusega kodukontorit, seega rõhutasime ettevalmistuste vajalikkust ning viisime soovijatele koju ka töölaua, tooli ja lisaekraani. Prioriseerisime kodukontorite sisseseadmist, kuna oli selge, et töötame kodus pikemat aega.ˮ
Seotud lood
Tootmisettevõtte AQ Trafotek personalijuht Helen Neeve ütleb, et praegune kriis tundub kauge ja on raskesti hoomatav. „Eriti keeruline on kriisi tunnetamine ettevõtetel, kelle tegevust see veel mõjutanud ei ole ja mõnele valdkonnale on kriis pigem kasuks tulnud. Praegune kriis on kordades keerulisem kui majanduslangus, kus tuleb õigel ajal majanduslikult reageerida, aga keegi ei piira inimeste eluolu korraldust.ˮ
Tallinki personali- ja arendusdirektor Vahur Ausmees ütles, et pärast eriolukorra lõppu tavapärasele töörežiimile tõusevad tõenäoliselt esile arutelud, kas viiepäevane kontorinädal on vajalik ja kuidas bioloogilised ohutegurid mõjutavad meie töökeskkonda.
Tööstuselektroonikat tootva ettevõtte Enics Eesti personalijuht Eveli Punnison ütleb, et tootmises ei ole kriisiajal suuri töökorralduslikke muudatusi tehtud. Töötajatele, kes kardavad mingil põhjusel tootmisesse tööle tulla, on võimalus kasutada puhkust või võtta haigusleht.
„Peamiseks raskuseks pean praeguses eriolukorras seda, kuidas tööandjana teha kõik mis võimalik, et minu töötajad püsiksid terved ja peaksid vastu ka järjest rohkem esile kerkivale emotsionaalsele pingele,” ütles Coop Panga personalijuht Janika Valliste.
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.