• 11.05.20, 09:00

Tallinki personalidirektor Vahur Ausmees: tulevad arutelud, kas viiepäevast kontorinädalat on enam tarvis

Tallinki personali- ja arendusdirektor Vahur Ausmees ütles, et pärast eriolukorra lõppu tavapärasele töörežiimile tõusevad tõenäoliselt esile arutelud, kas viiepäevane kontorinädal on vajalik ja kuidas bioloogilised ohutegurid mõjutavad meie töökeskkonda.
Tallinki personalidirektor Vahur Ausmees: tulevad arutelud, kas viiepäevast kontorinädalat on enam tarvis
  • Foto: Tallink

Mis on muutunud töökorralduses?

Seotud lood

Uudised
  • 08.05.20, 14:18
Enics Eesti personalijuht: tagavaraplaan olgu alati olemas
Tööstuselektroonikat tootva ettevõtte Enics Eesti personalijuht Eveli Punnison ütleb, et tootmises ei ole kriisiajal suuri töökorralduslikke muudatusi tehtud. Töötajatele, kes kardavad mingil põhjusel tootmisesse tööle tulla, on võimalus kasutada puhkust või võtta haigusleht.
Uudised
  • 08.05.20, 09:03
Playtechi personalidirektor: valmistume kontorisse naasma samm-sammult ja vabatahtlikkuse alusel
Playtechi personalidirektor Triin Sikkali sõnul on eriolukord Playtechile olnud kui reaalsuskontroll, kas suudetakse viivitamatult kolida rohkem kui 600 töötajaga ümber kodukontorisse ja säilitada seal nii töine produktiivsus kui tiimitunne. Nüüd, mil päriseluline õppus on edukalt läbitud ja eeldatav eriolukorra lõpp on silmapiiril, saab rääkida esimeste töötajate naasmisest kontorisse ja paindlikumast töökorraldusest tulevikus.
Uudised
  • 09.04.20, 13:17
Evely Gorobinski: 10 soovitust juhtidelt
Kinnisvarahooldust pakkuv SOL Baltics on praegu olukorras, kus riigi abipaketid ei aita, mistõttu tuleb kriisiga toimetulekuks oma töötajate tööd ümber korraldada, töötasusid vähendada ja koondada. Töö tähendus on aga sootuks muutunud, ütleb ettevõtte personali- ja kvaliteedijuht Evely Gorobinski.
Uudised
  • 07.05.20, 10:45
Coop Panga personalijuht: jaga infot seni, kuni kõik saavad ühtemoodi aru
„Peamiseks raskuseks pean praeguses eriolukorras seda, kuidas tööandjana teha kõik mis võimalik, et minu töötajad püsiksid terved ja peaksid vastu ka järjest rohkem esile kerkivale emotsionaalsele pingele,” ütles Coop Panga personalijuht Janika Valliste.
  • ST
Sisuturundus
  • 04.11.24, 17:43
5 soovitust, millega arvestada äripindadele koristuse ja hoolduse tellimisel
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele