• 13.04.20, 12:03

Grant Thornton Balticu personalijuht: kriisi ajal jaga infot pigem rohkem kui vähem

Grant Thornton Balticu personalijuht Marge Litvinova ütleb, et kuna viirus on toonud kaasa majanduskriisi, siis on see nende töötajate seas palju ebakindlust tekitanud – milline saab olema nende tulevik, kas töökoht on olemas ka mõne kuu pärast jne. „Meie pole veel pidanud erinevaid meetmeid kasutusele võtma, kuid seda on pidanud tegema mitmed meie kliendid ja näeme seda valu kõrvalt,ˮ kommenteerib Litvinova.
Tühjus valdab kogu Grant Thornton Balticu kontorit, nii töökohtadel, koosolekuruumides kui ka puhkealadel. Töö tegemine on kolinud kodukontoritesse ja koosolekud veebikeskkondadesse.
  • Tühjus valdab kogu Grant Thornton Balticu kontorit, nii töökohtadel, koosolekuruumides kui ka puhkealadel. Töö tegemine on kolinud kodukontoritesse ja koosolekud veebikeskkondadesse. Foto: Märt Lillesiim

Töö läheb edasi täistuuridel

Seotud lood

Uudised
  • 09.04.20, 13:17
Evely Gorobinski: 10 soovitust juhtidelt
Kinnisvarahooldust pakkuv SOL Baltics on praegu olukorras, kus riigi abipaketid ei aita, mistõttu tuleb kriisiga toimetulekuks oma töötajate tööd ümber korraldada, töötasusid vähendada ja koondada. Töö tähendus on aga sootuks muutunud, ütleb ettevõtte personali- ja kvaliteedijuht Evely Gorobinski.
Uudised
  • 08.04.20, 10:54
Scania personalijuht: tegutse enne, kui riik korralduse annab
„Oleme väga haavatavad, sest sõltume sellest, kuidas läheb meie klientidel. Kui kliendil ei lähe hästi ja tema äri on saanud kannatada, kandub see edasi meie tegevusele. Suured ostuotsused lükatakse edasi või tühistatakse. See on doominoefekt, mis puudutab kõiki.ˮ ütleb Scania Baltikumi personalijuht Inga Keres.
Uudised
  • 07.04.20, 08:54
Helo Tamme Uus-Meremaa (töö)elust ja töökorraldusest eriolukorras
ISS Uus-Meremaa personalijuht Helo Tamme jagas Personaliuudistega, milline olukord riigis ja nende ettevõttes praegu valitseb. Alates 24. märtsist on Uus-Meremaa ohutase viidud 3. tasemele ja alates 26. märtsist juba 4. tasemele.
Uudised
  • 06.04.20, 10:32
HKScani personalidirektor: meie väljakutse on positiivne, sest tööd on palju
Relika Rohtoja ütleb, et kõige suurem prioriteet on praegusel ajal töötajate tervise ja heaolu tagamine. „Toiduainetööstusena peame hea seisma, et klientide tellitud tooted jõuaksid õigeks ajaks kauplustesse. Tänu hüppeliselt kasvanud tellimustele, oleme pingutamas, et jõuksime suurenenud mahud ära toota.ˮ
  • ST
Sisuturundus
  • 27.03.25, 10:43
Suhtlus loob või lõhub meeskonna
Tugev ja motiveeritud meeskond ei sünni iseenesest – selle aluseks on selge ja argumendil põhinev suhtlus. Selge ja struktureeritud suhtlemine pole lihtsalt "tore omadus" – see on hädavajalik, et meeskond suudaks teha tõhusat koostööd, langetada informeeritud otsuseid ja tulla toime keeruliste olukordadega. Kui kommunikatsioon on kaootiline ja arusaamatu, siis võime olla kindlad, et probleemid kuhjuvad ja takistavad meeskonna edasiliikumist. Kuidas kujundada töökeskkond, kus iga tiimiliige tunneb end kaasatuna, väärtustatuna ja motiveerituna?

Viimased uudised

Uudised
  • 31.03.25, 16:20
Kui struktuur kaob, aga juhtimist ei tule ehk miks lame organisatsioon võib valusalt langeda
  • ST
Sisuturundus
  • 31.03.25, 12:00
Virtuaalne töö- ja karjäärimess pakub võimalusi nii tööotsijale kui karjääripööret plaanijale
Uudised
  • 31.03.25, 09:48
Kas tööandja saab puhkuseleminekut keelata? Mitte alati!
Pane tähele: täna on puhkuste ajakava esitamise tähtaeg!
Uudised
  • 31.03.25, 09:00
Targalt, mitte tormates: värbamisnipid, mis praegusel ajal loevad
Tööandjad värbavad kiiremini kui mõtlevad – ja see maksab kätte!
Arvamused
  • 28.03.25, 19:20
Irene Annus: palgateadlikkus on puuduolev lüli hariduses ja tööturul
Kui palgateadlikkus on üks tööelu nõrgemaid lülisid, on ehk aeg see lüli ise tugevamaks muuta!
Saated
  • 28.03.25, 16:00
AI automatiseerib töölõike, mitte töökohti
Arvamused
  • 28.03.25, 15:25
Tööandjad otsivad inimesi valest kohast ehk kes on tööturu alakasutatud ressurss
Personaliplaanides on auk – ja see on halli värvi.
Uudised
  • 28.03.25, 13:31
Hea klienditeenindaja olgu sõbralik nagu koer, kannatlik nagu krokodill ja minema vooluga kaasa nagu saarmas
Hea teeninduse kuu raames jagavad oma mõtteid ja kogemusi heast teenindusest Prisma ja Tallinna Sadama töötajad ja esindajad.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele