Töötaja tajub tööl halba õhkkonda ja tunneb, et kolleegid väldivad teda. Personalijuhi roll sellises olukorras on võtmetähtsusega, et tagada õiglane ja tervislik töökeskkond. Kuidas tuleks sellisele murele reageerida ja milliseid samme astuda, annab nõu tööinspektsiooni vaimse tervise konsultant Johan Pastarus.
Lugeja kirjutas portaalis tööelu.ee: “Tunnen, et mind koheldakse tööl halvasti. Töökaaslased väldivad mind, kuulen tihti sosistamist, kui neist möödun. Saan aru, et minu kohta levivad kuulujutud ning õhkkond on väga kehv. Minu meelest algas see kõik pärast seda, kui sain uue ametipositsiooni, millele kandideeris ka teine, kogenum töötaja.”
Seotud lood
Äripindadele koristus- ja hooldusteenuse tellimine võib esmapilgul tunduda lihtne, sest teenusepakkujaid on mitmeid ning valik on suur. Siiski tasub partneri valikul kaaluda kindlaid tegureid, mis tagavad tööruumide puhtuse ja kvaliteetse tulemuse ning samas säästavad hoolduskuludelt. Pikaajalise kogemusega HK Puhastus toob välja viis soovitust, mis aitavad leida sobiva koristuspartneri ja hoida tööruumid alati korras.