Globaalne põlvkond on sisenenud vestlusruumi ja tööjõuturule. See on uus töötajate põlvkond, mis tahab kasvuvõimalusi, mitmekesiseid kogemusi, paindlikkust töökohal ja ülemaailmsete ettevõtetega seonduvat iseseisvust.
Praegusel ajal on noortel töötajatel julged seisukohad ja ülemaailmsed püüdlused. Nad jagavad neid ideid sotsiaalmeedias ja mõjutavad seeläbi töökohti kõikjal üle maailma. Ja tänu sotsiaalmeediale on töötajatel tohutult suur mõjuvõim. Sotsiaalmeediasse postitab sisu rohkem kui 200 miljonit suunamudijat ja paljud neist kasutajatest propageerivad selliseid suundumusi nagu paindlikud töögraafikud ja heaolu töökohas ning kasutavad termineid „vaikne tiksumine“, „impulsiivne töökohtadele kandideerimine“ ja „laisa tüdruku töökohad“. Need kiiresti muutuvad trendid on tekitanud töötajate seas erisuguseid nõudmisi, ootusi ja käitumist. Praegusel ajal on kõigil, kes seda vähegi soovivad, ligipääs ruuporile ja võimalus olla ühenduses igaühega igal pool.
Sellest üksi ei piisa, et ettevõtte visioon ja väärtused ärkavad ellu turundusosakonnas ja juhtkonna kabinetis. Nii võivad nad jääda vaid “kenadeks sõnadeks seinal”.