Autor: Olesja Saue • 25. juuli 2024

Julge konkurentidest erineda: kuidas mugavustsoonist väljumine aitab luua unikaalset persoonibrändi

Oma mugavustsoonist väljumine ja julgus erineda on eduka persoonibrändi loomise kaks olulist alustala. Inimestele jäävad meelde need, kes julgevad olla erilised ja võtta riske, astudes välja tavapärasest ja mugavast.
Foto: Karen Härms

Miks on oluline mugavustsoonist välja astuda?

Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Liitu Personaliuudiste uudiskirjaga!
Liitumisega nõustud, et Äripäev AS kasutab sinu e-posti aadressi sulle uudiskirja saatmiseks. Saad nõusoleku tagasi võtta uudiskirjas oleva lingi kaudu. Loe oma õiguste kohta lähemalt privaatsustingimustest
Helen RootsPersonaliuudised.ee juhtTel: 55 988 223
Cätlin PuhkanPersonaliuudised.ee turunduslahenduste müügijuhtTel: 53 315 700
Mirell SoaseppKonverentside programmijuhtTel: 55 565 456