• 03.01.24, 08:30

Jitske Kramer: olen korporatiivne antropoloog, kes uurib, mis toimub organisatsiooni seinte vahel

Kui hollandlane Jitske Kramer oli kaheksa-aastane, teatas ta õhtusöögilauas vanematele, et tema tööks saab olema maailmas ringi reisimine ja kaasas tohib olla vaid fotograaf.
Jitske Kramer: olen korporatiivne antropoloog, kes uurib, mis toimub organisatsiooni seinte vahel
  • Foto: Bart Heemskerk
Kümmekond aastat hiljem, kuigi oli juba plaan asuda näitlemist õppima, leidis Jitske Utrechti ülikoolis erialade infolehti lugedes, et antropoloogia eriala on täpselt see, mida ta otsinud on. Nii ka läks, nagu Jitske vanematele lubas – antropoloog Jitske Kramer reisib sageli mööda maailma eri inimeste ja kultuuride juurde ning uurib, kuidas elatakse erisugustes kultuurides ja hõimudes ning mida on nende tavadest õppida ja toob selle teadmise organisatsioonidesse. Antropoloog vaatleb inimesi, gruppe ja süsteeme teisiti, püüdes mõista kõigi lugu ja motivatsiooni ning seda, mis toimub inimeste vahel. Seda on väga vaja, ka organisatsioonides. Jitske kutsubki end korporatiivseks antropoloogiks, kes uurib, mis toimub meie organisatsioonide seinte vahel.

Seotud lood

  • ST
Sisuturundus
  • 20.11.24, 15:59
Schneider Electric: palgapakkumine ei taga jätkusuutlikku tulemuslikkust
Elektrienergia- ja automaatikalahendusi pakkuv Schneider Electric on üle maailma tuntud mõjuettevõte ehk Impact Company. Ettevõtte Baltikumi personalipartneri Anneli Nelsoni sõnul mõtlevad nad suurelt ning on ammu mõistnud, et töötajate üksnes palgaga motiveerimine ei ole tänapäeval piisavalt sisukas lähenemine ega taga pikaajaliselt jätkusuutlikku tulemuslikkust.

Hetkel kuum

Liitu uudiskirjaga

Telli uudiskiri ning saad oma postkasti päeva olulisemad uudised.

Tagasi Personaliuudised esilehele